Most SUS roblox Games🤮#roblox #shorts #games - pixelbladegames.com

Most SUS roblox Games🤮#roblox #shorts #games

Blue Demon TV man
Views: 415846
Like: 21684

398 Comments

  1. Club iris among us and whatever the first one was arent sus?
    Wait i mena club iris couls be kinda sus but-

  2. First of all, ro meet isnt very sus, second of all, literally almost nobody plays club iris anymore

  3. WELCOME TO CAMP NAVARRO. SO, YOU'RE THE NEW REPLACEMENT….YOU ARE OUT OF UNIFORM, SOLDIER! WHERE IS YOUR POWER ARMOR? DON'T HAVE ANY? YOU EXPECT ME TO BELIEVE THAT, MAGGOT? THE TRUTH IS YOU LOST AN EXPENSIVE PIECE OF ARMY-ISSUE EQUIPMENT. THAT SUIT IS GOING TO COME OUT OF YOUR PAY, AND YOU WILL REMAIN IN THIS MANS ARMY UNTIL YOU ARE FIVE HUNDRED AND TEN YEARS OLD, WHICH IS THE NUMBER OF YEARS IT WILL TAKE FOR YOU TO PAY FOR A MARK II POWERED COMBAT ARMOR YOU HAVE LOST! REPORT TO THE ARMORY AND HAVE A NEW SUIT ISSUED TO YOU, THEN REPORT BACK TO ME, PRIVATE!

  4. My name being iris and a person who have played it its not really that sus tbh

  5. I’ve played ro-meet before and it is indeed sus. I tried to troll as a cat avatar but people (SLENDERS AND BACONS) were saying inappropriate things that i cannot say.

  6. I was just waiting for the "why you still watching🤨"

  7. Among us isn't one single bit sus
    And I play ro-meet isn't sus I play it you just talk ti a couple of people and get to know them ain't no nothing is sus about that?

  8. there was a story i had when i was young abt ro-meet… this one guy said "wanna see my banana" so i said "sure" cuz i thought he meant the fruit so he gave me his snap. so i left and tried looking up his user, thankfully i forgot his username. STAY SAFE!

  9. Jtell me right now cuz i needed to caught people playing the susyest Roblox game

  10. Bruh hows among us sus💀💀💀

  11. I’ve actually played to-meet but I was mostly talking to girls and I am a girl, so actually not that sus

  12. Dude, among us was always sus because that’s what it’s about

  13. Really toxic amoung us 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀👽👽👽👽💀💀💀

  14. The among us game:WHAT DID I DO?!?
    The YouTuber:you existed

  15. Number two if has a room player boy and girl belike:let doing sus yea what just sus name but not do anything😏sound from room(yamete)

  16. Wait but…I was playing club iris yesterday 😂😳

  17. ok true story i was on ro-meet one time and someone said do u wanna nut on the phone with me

  18. Amougs is sus cuz imposters

  19. Club iris that game is illegal WHY HASN'T ROBLOX BAND THAT GAME???

  20. Among us is for kids its not sus 💀it mean suspicious

Leave a Reply

Your email address will not be published.