The BEST Roblox Horror Game...? - pixelbladegames.com

The BEST Roblox Horror Game…?

Rogurt
Views: 89849
Like: 5402
With Repleh County Archives 2, we now get more LORE to the Stereotypical Obby universe, and it’s shaping up to be one of the best Roblox horror game series on the platform. I’m super excited to see where this goes next, and I hope you are too!
__________________________________________
Roblox Merch Drop 1:
Roblox Merch Drop 2:
Roblox Group:
Become a Channel Member:
DISCORD:
GAME LINK:
LAST VIDEO:
LINKTREE:

MUSIC USED:
INTRO MUSIC:
OUTRO MUSIC:
__________________________________________

267 Comments

  1. Rogurt is a terrible cop, didn't even flinch when the dude he pulled over whipped out his documents like that.

  2. What’s going on why aren’t you playing with your friends?

  3. Repleh is Helper backwards, what could it mean to the lore? Hmmm

    Felicity Hofer commented first about it on a Toxic Jim All endings Repleh County 2 gamethrough

  4. Hey rogurt HOPE U PLAY RESIDENCE MASSACRES NEW UPDATE!!!!

  5. It took me way too long to realize "Repleh" is just "Helper" backwards

  6. I'm gonna go outside I'm not scared – Rogurt 2024
    Famous last words 🥲
    18:10

  7. I played that but lets say blame the lag and wobbly cam

  8. I started watching you 2 weeks ago when i was sick and now i cant stop watching your videos, keep up the good content

  9. Repleh backwards is helper could this mean something idk im not matpat.

  10. Ngl this is not just a game but a whole movie but smaller part, or is it me that it looks too good detailed

  11. This game kind of reminds me of the ready or not mission lethal obsession

  12. This game is so much fun with friends, I was playing with my friend and we had to enter the house, they went to find a way in and I said "I know a way in" and then just kicked the door down in one or two goes. great game

  13. I am so glad replay county got a sequel I always thought the first was too short

  14. nah why the mustard gas at the end💀💀💀

  15. The house, I feel like its from stranger things

  16. PLAY HELLMET1!1!1!1 🗣️🗣️🗣️💥💥💥

  17. day 182 of asking rogurt to play the five nights at stinkys trilogy, shifts at big q, and cliffside station

  18. better play new mimic chapter when you come back

  19. 16:14 made me shit my pants from that explosion, I was at 80% Volume that time it still made me shit and jump.

  20. This is uh a comment for like uhm the algorithm i think?

  21. Rogurt you speak so cool, you could be an actor or an voice actor 🔥

  22. For anyone who needs it
    The second ending is were you join the the man in the bath

  23. Pin your comment in your next vid please I'll be famous instead

  24. Rogurt probably won’t see this but he should play all over me by Cheez Plox (if he hasn’t already)

  25. For those who are too lazy to play the game yourself to get the second ending, a way out: you go to the bathtub with the man in it. Then there's an option to join… yep, bro. Then you get a white screen with a quote that goes like: those who don't make mistakes are those who dont do anything. And it slowly fades away.

  26. These game followups are crazy good
    And it all just started with an ""obby""

  27. AHHHHHHHHHHHHH STEREOTYPICAL OBBY MY BELOVEDDDDDDDDD

Leave a Reply

Your email address will not be published.