THE NEW "HUGE CAT" IS FOREVER THE BEST PET IN THE GAME?! - Pet Simulator X (Roblox) - pixelbladegames.com

THE NEW “HUGE CAT” IS FOREVER THE BEST PET IN THE GAME?! – Pet Simulator X (Roblox)

AlphaGG
Views: 37313
Like: 1895
THE NEW “HUGE CAT” IS THE BEST PET IN THE GAME FOREVER!? – Pet Simulator X (Roblox)

🔥—————SOCIAL INFO—————🔥
Discord ➜
Twitter ➜

Roblox Pet Simulator X
#Roblox​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ #AlphaGG​​​​​​​​​​​ #PetSimulatorX

Tags used in this video:
AlphaGG,Pet Simulator X Roblox Codes,Pet Simulator X Roblox Insane Pets,Pet Simulator X Roblox BEST Pets,Pet Simulator X Roblox How To,Pet Simulator X Roblox Fast Money,Pet Simulator X Roblox NEW,Pet Simulator X Roblox Update,Pet Simulator X Roblox,Roblox,Pet Simulator X,pet simulator,pet simulator x update,pet simulator x update 4,mythical,secret,leaderboard,glitch,update leaks,hacked pet

160 Comments

  1. What happens if you have a full team and they just copy each others power or is it like the strongest pet in inventory is what they copy even tho its not equipped
    So much questions

  2. Take a look of the leak with the cat look how many pets Preston has equipped 🧐 that’s why I should win the plushie lol

  3. Next update there probably haters saying "HE NEED MONEY" But the haters can't make a game in Roblox

  4. the 25billion area be in the next update I won’t get it because even for me to get to 10 billion fantasy coins it takes like 4 hours or 3 and stuff I don’t think I’ll be able to get it for a long time my best pet is in the 5 millions like that’s not gonna get me to 25 billion in 1 day or 2 more like 3 or 4 maybe a week.

  5. the giant cat might ruin the game

  6. if u get 17 huge cats, just get 1 good pet and BOOOOOM

  7. …. then what about the… F2P players??? U GONNA END LIKE THAT GAME? Now I can’t ever become best player

  8. I’m jealous I probably won’t be allowed to get one

  9. Imagne Have 130m Power pet amd 14huge cat 😀

  10. Yo bro, can you make a video aboit breaking down each individual enchantment! Would be much appriciated!
    Cause i don' understand them all and daimond I to V does not seem tp give you more daimonds.
    I know teamwork is 1.1x and super teamwork is 1.3x.
    But what does strenght V do like it sais 100% extra damage, like you're mythical has 130M if it has royalty and strenght V does it mean the strenght will be 3x 130M = 390M in damage?

    Sincere,
    Sandikan89, in-game name: Roblox

  11. I bought 2 of them one both for trading for 1 trillion gems 10 astra and 5 doges and 10 mimic and 20 blob fish also rb Mythic from update 9.

  12. Sabrina dj russo we will the tops 1 lol

  13. can i get one but i cant use any money on games

  14. i hope preston makes a meme egg how cool would that be

  15. Preston: the big cat will always as strong as your best pet!*
    Someone with a full team of it: hmm ok

  16. WAIT WAIT imagine pet sim x ends up like bgs..

  17. Hey I got ban to your server but im just selling my rb emp pets for gems

  18. 10B Stats Again Russo be like lets get a 24 team of a huge cat

  19. Want to say I wanna offer

    Alpha:Hello Sam

    Me:hi

    Alpha left the game

  20. This sucks bc the game is just pay to get the best pet ima maybe quit bc of this /:

  21. Btw the phenix and unicorn are already in a egg in spawn world

  22. Hey alpha I think it means when it says “pet is as strong as your team” I think it means all your pet stats added together

  23. This pet means nothing to ppl who just started

  24. Try hatching all the diffrent types of cats in the game

  25. If you have a full team would the other ones keep multiplying like if your best pet did 130m plushy would be 260 then 420 and so on. From what I heard it doubles your best pet

  26. This is broken because u still have to grind for a good pet because the huge cat is as good as your best pet.

  27. I’m gonna wake up at 3:50 am for me and I am gonna shoot and try to get this. Good luck everyone trying to get it!

  28. Wait what happens when you have a full team of it? Will it just be inf damage or "???" Damage

  29. Man Preston moved the plushie release to sunday.. I might not be able to get it at that point

  30. What if u get 2 huge cats? If the base dmg is ???, which is 0 would that mean you get 0 dmg from the huge cats?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *