THIS GAME IS KILLING ROBLOX - pixelbladegames.com

THIS GAME IS KILLING ROBLOX

Sketch
Views: 408032
Like: 13212
funknite

►Code: sketch

►Twitter:

► My Brother BANDI:

306 Comments

  1. bandi and sketch are the best duo on youtube ngl

  2. i will subscribe if you just play fortnite

  3. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ooooooooooooooooooooo

  4. Thank you for the picture at the start, it made my day

  5. Does your brother have a youtube channel

  6. imma need some more fortnite videos skeppy

  7. sketch do u have a spotify playlist the music in ur outros and intros are amazing pls make one pls pls pls

  8. The games fornite copies can literally sue fornite for it.

  9. Tbh the enemy’s are so easy to kill(not the brute anyway) just spam attack and they dead lol.

  10. I miss old sketch I started watching him in 2019 I was 4 at the time

  11. 3 months and 5 days of asking sketch to play tower defense simulator or TDX

  12. sketch is the most humble and heartwarming YouTuber of all time! 🔥🔥🔥🔥🔥

  13. Good bye sketch u play fornang and day in my life😐

  14. The brothers sound exactly the same 💀

  15. someone: hey do you want rasberries. someone else: what you mean orange cant you see. someone: no thats a pear. this doesn't mean anything all i wanted to say…

    fortnite is trash

  16. What are the two songs at the beginning of the intro

  17. cool but like… where's the strongest battlegrounds at?

  18. gimme the song in the outro its fire 🔥 🔥🔥🔥

  19. Why does sketch and his brother sound the same???

  20. Sketch can you play the new plane crash physics game? it's call plane crash physics x

  21. Sketch pls play nbtf i wanna see you honest rating

Leave a Reply

Your email address will not be published.